.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

در این برهه از سال ، خانواده دستگاه پرچمدار هواوی P50 باید قبلاً اعلام شده باشد ، اما مشکلات بسیار مستند این شرکت که ناشی از ممنوعیت های مختلف صادر شده توسط دولت ایالات متحده است ، باعث ضرر این پرتاب شد ، به همین دلیل است شایعه به تأخیر افتاد.

این اتفاق باید در بعضی از مواقع امسال رخ دهد و این خیلی بیشتر از آن است که برای خانواده فرضی Mate 50 گفته می شود. هر ساله در نیمه دوم ، هواوی از پرچمداران جدید Mate رونمایی کرده و سری P را در لیست خود تکمیل می کند. اما در گزارش جدید خارج از چین ، در سال 2021 ، این اتفاق نخواهد افتاد.

 

هواوی مجبور است از سری Mate 50 بگذرد ، تا بتواند تمام منابع محدود خود را روی خانواده P50 متمرکز کند. از زمان رسمی شدن اولین Mate در سال 2013 ، این اتفاق هرگز رخ نداده است ، اما با توجه به فشار هوآوی که با زنجیره تأمین به سختی فلج شده است ، به دلیل همه ممنوعیت ها ، قابل درک است.

با این وجود ، اتفاق غم انگیزی است ، خصوصاً اینکه در چند سال گذشته ، پرچمداران Mate همیشه دستگاه های برجسته ای بوده اند. این فقط هوآوی نیست که بخاطر تمام ممنوعیت ها ضرر می کند ، بلکه دنیای موبایل به طور کلی و به ویژه مصرف کنندگان است ، زیرا ما یک گزینه کمتر برای دستگاه های عالی خواهیم داشت.



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ماهان نیمایی
ت : پنج شنبه 27 خرداد 1400
.

Honor از اولین هدفون TWS خود پس از جدایی با هواوی رونمایی کرد و به آنها Honor Earbuds 2 SE می گویند. Earbuds 2 SE با هزینه 469 CNY (5400 INR / 60 یورو تبدیل شده) ، به لطف دو میکروفن اختصاصی ، از طراحی گوش و حذف نویز فعال برخوردار است. هنگامی که برای لغو سر و صدا استفاده نمی شود ، دو میکروفون حالت صدای محیط را فراهم می کند تا بتوانید بدون بیرون آوردن جوانه ها مکالمه ای انجام دهید یا محیط اطراف خود را بشنوید.

 

Honor Earbuds 2 SE دارای درایورهای 10 میلی متری است. Honor می گوید که جوانه ها به مدت 10 ساعت (7 و نیم با ANC) با شارژ 22 ساعت دیگر در دسترس هستند. هر جوانه دارای یک باتری 55 میلی آمپر ساعتی است ، در حالی که این کیف 410 میلی آمپر ساعت را در خود جای داده است.

 

Honor Earbuds SE 2 هم اکنون در چین به فروش می رسد و به دو رنگ سفید یا سیاه عرضه می شود.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ماهان نیمایی
ت : پنج شنبه 27 خرداد 1400
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی